Hani Nerede Bu Kız ?!?

Herkese merhaba ; iki haftadan fazla bir süredir hiç yazmadım.Takip eden ve beni "hani nerede bu kız  ?" diyerek bekleyen herkesten özür diliyorum fakat şu son olaylardan dolayı yazmak pek içimden gelmedi . Şehitlerimiz var ; kaybımız da büyük.Allah ; ailelerine sabır versin.
Bu olaylar dışında bir de konser sıkıntım vardı.Biliyorsunuz Jessie J konseri vardı ve ben de o konsere gideceklerdendim fakat konsere bir gün kala biletlerimi teslim almaya gittiğimde konserin iptal edildiğini öğrendim ve neredeyse bir haftadır biletimin parasının iade işlemleriyle uğraşıyordum .Sadede gel dediğinizi duyuyor gibiyim :) yani bu sebeplerden dolayı pek bloga uğramaya vaktim olmadı.Yokluğumda New York Moda Haftası başladı ve gerçekten müthiş bir hızla devam ediyor.Kanye West'in "adidasXYeezys2" sini mi Brandon Maxwell'ı mı Vera Wang'i mi Moschino'yu mu övsem bilemedim.Bu gece bütün defileleri en ince ayrıntısyla inceleyip size aktaracağım.Yarın görüşmek üzere :)
Not:Takip eden ve bana destek olan herkese teşekkür ederim .
                                                                                                                                              Xox Şevval ,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder