Bayram Kombini

Herkese iyi bayramlar !
İlk olarak paylaşımı bu kadar geç niye yaptın diye soran okuyucularıma cevap vermek istiyorum.Hepinize beklediğiniz için teşekkür ederim fakat bir kaç gündür internet sıkıntısı çekiyorum.Şehir dışında olduğum için 3G ile ilgili bazı aksaklıklar yaşadım.Unutmadan bayram mesajımı da yazayım ; Bu bayram da bütün herkese : sevdikleriyle , ailesiyle , arkadaşlarıyla ; sağlıklı , huzurlu ve mutlu bir ortam diliyorum.Evet bayram mesajını da verdiğime göre asıl konuya gireyim ; Bu hafta hem Milano'da hem Londra'da ve de son olarak New York'ta moda haftası vardı ve araya bayram girdiği için hiç biriyle ilgilenemedim yani aslında ilgilendi ama size ulaştıramadım.En yakın zamanda bunlarla ilgili yazılarını paylaşacağım.Şimdi gelelim bayram kombinime ; bayram kombinimi şu an internet sıkıntısı olduğu için paylaşamıyorum fakat marka ve fiyatlarını paylaşacağım.İnternet sıkıntım bittiği zamansa yazıma fotoğrafları ekleyeceğim.
Mango Tüvit Ceket : 180 TL
Mango Cigarette Pantalon : 80 TL
Sperry Ayakkabı : 189 TL
Esprit Saat : 679 TL
Bebe Basic T-Shirt : 25 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder